BESTELLEN

Kan ik fysiek bij jullie shoppen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Al onze artikelen kunnen alleen via de website besteld worden, maar je kunt gezellig langs komen bij één van de beurzen en shop daar je producten bij elkaar.  Klik hier voor de agenda van de beurzen.

Heb ik bij jullie een account nodig om te shoppen?

Nee, je kunt ook zonder een account een bestelling plaatsen bij Kraaltjesshop. Indien je graag wilt profiteren van leuke kortingen, raden wij wél aan om een account aan te maken. Daarnaast heeft het hebben van een account uiteraard meerdere voordelen zoals verlanglijst bewaren, sneller afrekenen en bestellingen bekijken.

Wil je graag een account aanmaken? Klik hier.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling aangekomen?

Zodra de bestelling bevestigd is, wordt een automatische bevestiging email verstuurd. Als u niet binnen enkele minuten een bevestiging email ontvangen hebt, controleer dan de spam map in uw e-mail programma, het kan zijn dat ons bericht in de spam terecht is gekomen. Als dat ook niet het geval is neem dan even contact met ons op via ons contactformulier. Wij kunnen u dan aangeven of de bestelling aangekomen is.

Mijn bestelling is niet compleet

Wij pakken elke bestelling met de grootste zorg in en doen er alles aan om dit te voorkomen. Wil je ons hierover contacten via het contactformulier, dan lossen wij het direct voor je op. Dit geldt tevens voor een incomplete verpakking.

Let op: Wellicht was er een artikel helaas niet meer leverbaar. In dit geval zullen we je een e-mail sturen voor een oplossing, een alternatief product of we storten het verschil terug op uw bankrekening. Allemaal in goed overleg.

Zijn jullie ook een groothandel?

Nee, wij zijn geen echte groothandel. Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij ons bestellen. Er zijn geen speciale groothandelsprijzen.

LEVERING

Wat is de levertijd?

Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling de volgende werkdag verzonden via PostNL. Voor levering mag je uitgaan van 1-3 werkdagen in Nederland, mogelijk van dinsdag t/m zaterdag en in België is dit 2-5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland € 3,90. Gelukkig bezorgen wij je bestelling gratis bij een bestelbedrag vanaf € 30,00.

Verzendkosten naar België en Duitsland € 8,75. Orders boven de € 40,00 worden gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Ja, dat is mogelijk. Kies tijdens het online bestelproces voor “Afhalen” en wij zullen je bestelling alvast inpakken en klaarleggen voor je.

Je kunt afspraak maken voor ophalen via WhatsApp of SMS op 06-52633981.

Ons adres:
Paul Henri Spaakring 43
3137 DH Vlaardingen

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Indien wij je bestelling hebben verstuurd, ontvang je per mail een verzendbevestiging zodra deze is aangemeld bij PostNL.

Let op: alleen bij pakketpost ontvang je tevens een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Mijn bestelling is nog niet bezorgd

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In de regel duurt het niet langer dan 2 werkdagen voor je pakketje bij je aankomt, maar heel af en toe kan het zo zijn dat de post er iets langer over doet. Is er een tijdslimiet van 3 werkdagen overschreden? Neem dan even contact met ons op via ons contactformulier.

Tenzij er gekozen is voor betaling met overschrijving, dan wachten wij met het versturen van je bestelling tot de betaling bij ons is aangekomen.

PRODUCTEN

Zijn jullie producten nikkelvrij?

Onze metalen producten zijn nikkelvrij. Hierdoor zijn ze ook geschikt voor personen met nikkelallergie.

Mijn winkelwagentje is leeg na een paar uur. Hoe kan dat?

We houden de producten maximaal 1 dag in de winkelmand voor onbetaalde bestellingen. Wanneer deze limiet is bereikt, wordt de lopende bestelling geannuleerd.

Tips: als u meer tijd nodig hebt om uw producten te doorzoeken, kunt u ze eerst in de verlanglijst plaatsen en vervolgens klikken om later te bestellen.

Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, wanneer wordt dit artikel weer verwacht?

Dit verschilt per product, maar het grootste gedeelte van ons assortiment wordt z.s.m. opnieuw aangevuld.

Je kunt het beste even een email sturen naar de klantenservice of gebruikt ons contactformulier. Vermeld hierin het artikelnummer.

Ik ben op zoek naar een specifiek product

Eén van onze grootste prioriteiten is dat je alle producten snel en gemakkelijk op onze website kunt vinden. Kun je tóch jouw product niet vinden? Laat het ons weten via contactformulier of stuur een email en wie weet kunnen wij je alsnog verder helpen. Houdt hierbij rekening met een eventuele levertijd van ca. 4 tot 6 weken.

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden biedt Kraaltjesshop?

Bij Kraaltjesshop kun je kiezen uit een aantal verschillende manieren van betalen.

iDeal / PayPal

Wanneer je jouw bestelling gaat afrekenen kun je bij de betaalmogelijkheden ook kiezen uit iDeal/PayPal. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van jouw bank.

Mister Cash / Bancontact (voor onze Belgische klanten)

Wanneer je jouw bestelling gaat afrekenen kun je bij de betaalmogelijkheden ook kiezen uit Bancontact. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van jouw bank.

Sofort Banking (voor onze Duitse klanten)

Wanneer je jouw bestelling gaat afrekenen kun je bij de betaalmogelijkheden ook kiezen uit Sofort Banking. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van jouw bank.

Creditcard

Veilig betalen via Mastercard of Visa

Vooraf overmaken

Het verschuldigde bedrag van je bestelling maak je vooraf over op het rekeningnummer van Kraaltjesshop:
Naam rekeninghouder: YMK Fashion & Accessories
IBAN: NL34KNAB0731367944
BIC: KNABNL2H

Vermeld bij de overschrijving a.u.b. altijd jouw bestelnummer. Deze informatie ontvang je automatisch per mail na het plaatsen van een bestelling. Zodra je betaling binnen is zal jouw bestelling meestal binnen 1 werkdag (doch uiterlijk binnen 3 werkdagen) verstuurd worden. We willen je verzoeken om het bedrag binnen 14 dagen aan ons over te maken, want bestellingen die niet binnen 14 dagen zijn betaald komen te vervallen.

Is het veilig online betalen?

Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding. Het webadres begint altijd met ‘https://’. De internetverbinding is beveiligd (secured). Dit betekend dat alle persoonlijke gegevens worden versleuteld en kunnen anderen jouw informatie niet inzien. Welke betaalmethode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

Waar kan ik mijn een kortingscode invullen?

In je winkelmandje kun je een vakje kortingscode vinden. Hier kun je je kortingscode invullen. Let op: je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Een kortingscode is niet geldig naast een tegoedbon.

RETOURNEREN & RUILEN

Hoe kan ik één of meerdere artikelen retourneren?

Indien je producten zou willen terugsturen kan dat uiteraard bij Kraaltjesshop.

De betreffende producten mag je op eigen kosten aan ons onderstaande postadres retourneren;

  • Binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling
  • Compleet en ongebruikt product
  • In de originele verpakking

Het is alleen mogelijk om een artikel te retourneren, en helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen bij onze webshop.
Indien je een artikel in een andere maat of kleur wilt ontvangen kan dat door het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Retouradres

Kraaltjesshop
Paul Henri Spaakring 43
3137DH Vlaardingen
Nederland

Doe bij de retourzending a.u.b.  een briefje met jouw naam en bestelnummer. Dan weten we namelijk dat de retourzending van jou afkomstig is en niet van iemand anders.

Na ontvangst van de producten zullen we het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending aan je terugstorten op het bankrekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

Mag ik artikelen ruilen?

Het is alleen mogelijk om een artikel te retourneren, en helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen bij onze webshop.
Indien je een artikel in een andere maat of kleur wilt ontvangen kan dat door het plaatsen van een nieuwe bestelling.